پاورپوینت فصل نهم کتاب مدیریت جامع برند- خداداد حسینی

تاریخ انتشار
۲۱ آبان ۱۴۰۴
نوع فایل
پاورپوینت
حجم فایل
1 مگابایت
تعداد صفحات
23 صفحه
دسته بندی
کیفیت عالی
تعداد بازدید
2,864 بازدید
۸۰,۰۰۰ تومان

پاورپوینت فصل نهم کتاب مدیریت جامع برند- خداداد حسینی

عنوان کتاب: مدیریت جامع برند

مولفین: دکتر سیدحمید خداداد حسینی، مهران رضوانی

عنوان این فصل کتاب: رویکرد فرهنگی به مدیریت برند

محتوی فایل:

پاورپوینت فصل نهم کتاب مدیریت جامع برند- خداداد حسینی

برند از بحث های رایج و جذاب روز است که در هر جا پیرامون آن سخنی گفته می شود، شرکت ها مبالغ بسیاری را برای برنامه ریزی و اجرا در این زمینه صرف می کنند.

هر روزه نتایج تحقیقات جدید منتشر می شود و ماحصل تلاش های متعدد برای یافتن معجونی سحرآمیز جهت مدیریت برند توسعه چارچوب ها و مدل های نوین است.

سرفصل های کتاب:

  1. مفاهیم و واژگان کلیدی در مدیریت برند
  2. دوره ها و رویکردهای مدیریت برند
  3. رویکرد اقتصادی به مدیریت برند
  4. رویکرد هویتی به مدیریت برند
  5. رویکرد مبتنی بر مصرف کننده به مدیریت برند
  6. رویکرد شخصیتی به مدیریت برند
  7. رویکرد رابطه ای به مدیریت برند
  8. رویکرد اجتماعی به مدیریت برند
  9. رویکرد فرهنگی به مدیریت برند
  10. ارزش گذاری برند
  11. برند گذاری ملی
  12. داعی معانی برند ملی شاخص ها و مدل های سنجش
  13. توسعه برند بین المللی

توضیحات:

دوست گرامی، پیشاپیش از اعتماد شما سپاسگزاریم.

شما می توانید پس از نهایی شدن خرید، از طریق این لینک، فایل هایی که تاکنون خریده اید را مشاهده فرمایید.

تمامی محصولات این فروشگاه بر اساس چارت مصوب دانشگاه پیام نور و دانشگاه آزاد اسلامی تدوین شده است.

راهنمای خرید:

هر سوالی در مورد فایل یا خرید دارید می توانید با ما در تلگرام یا بله یا ایتا در میان بگذارید.

1- هر فایلی که نیاز دارید را به سبد خرید اضافه کنید.

2- مبلغ خرید را به صورت آنلاین پرداخت کنید.

3- بلافاصله بعد از پرداخت وجه، لینک دانلود فایل به نمایش در خواهد آمد.

4- اگر در هنگام خرید، ایمیل خود را به صورت صحیح وارد نمایید، فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد.

5- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید.