پاورپوینت فصل ۸ کتاب مدیریت جامع برند- خداداد حسینی
عنوان کتاب: مدیریت جامع برند
مولفین: دکتر سیدحمید خداداد حسینی، مهران رضوانی
عنوان این فصل کتاب: رویکرد اجتماعی به مدیریت برند
محتوی فایل:
پاورپوینت فصل ۸ کتاب مدیریت جامع برند- خداداد حسینی
برند از بحث های رایج و جذاب روز است که در هر جا پیرامون آن سخنی گفته می شود، شرکت ها مبالغ بسیاری را برای برنامه ریزی و اجرا در این زمینه صرف می کنند.
هر روزه نتایج تحقیقات جدید منتشر می شود و ماحصل تلاش های متعدد برای یافتن معجونی سحرآمیز جهت مدیریت برند توسعه چارچوب ها و مدل های نوین است.
سرفصل های کتاب:
- مفاهیم و واژگان کلیدی در مدیریت برند
- دوره ها و رویکردهای مدیریت برند
- رویکرد اقتصادی به مدیریت برند
- رویکرد هویتی به مدیریت برند
- رویکرد مبتنی بر مصرف کننده به مدیریت برند
- رویکرد شخصیتی به مدیریت برند
- رویکرد رابطه ای به مدیریت برند
- رویکرد اجتماعی به مدیریت برند
- رویکرد فرهنگی به مدیریت برند
- ارزش گذاری برند
- برند گذاری ملی
- داعی معانی برند ملی شاخص ها و مدل های سنجش
- توسعه برند بین المللی
توضیحات:
دوست گرامی، پیشاپیش از اعتماد شما سپاسگزاریم.
تمامی محصولات این فروشگاه بر اساس چارت مصوب دانشگاه پیام نور و دانشگاه آزاد اسلامی تدوین شده است.
هر سوالی در مورد فایل یا خرید دارید می توانید با ما در تلگرام یا بله در میان بگذارید.
1- هر فایلی که نیاز دارید را به سبد خرید اضافه کنید.
2- مبلغ خرید را به صورت آنلاین پرداخت کنید.
3- اگر از فیلترشکن استفاده می کنید، آن را در هنگام پرداخت آنلاین موقتا خاموش کنید.
4- بلافاصله بعد از پرداخت وجه، لینک دانلود فایل به نمایش در خواهد آمد.
5- اگر در هنگام خرید، ایمیل خود را به صورت صحیح وارد نمایید، فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد.
6- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید.
دودمان بوک | مرجع پاورپوینت و پی دی اف دانشگاهی
از خدمات شما به حوزه دانشجویی و به خصوص رشته مدیریت دولتی بابت تولید پاورپوینت و فایل Word کتاب ها سپاسگزارم.