PDF کتاب بازاریابی و مدیریت بازار- الوداری
عنوان کتاب: بازاریابی و مدیریت بازار
نویسنده: حسن الوداری
محتوی این محصول شامل:
دانلود فایل PDF کتاب بازاریابی و مدیریت بازار- الوداری می باشد
سرفصل های کتاب:
- مفاهیم مدیریت بازار
- انواع بازار و محیط بازاریابی
- تقسیم بازار و تعیین بازار هدف
- نیازها و رفتار خریداران
- اندازه گیری کمی بازار و پیشبینی فروش
- اهداف بازگانی و سازمان بازاریابی
- برنامهریزی بازاریابی عمومی و بازاریابی بیمه مخصوص
- نحوه تصمیم گیری در زمینه بازاریابی
- تحقیقات بازاریابی
- سیستم بازاریابی و انواع مدلهای بازاریابی
- چگونگی ایجاد خلاقیت در مدیریت بازاریابی
دانشجویان و کاربران گرامی محتوای این فایل
بهترین فایل PDF کتاب بازاریابی و مدیریت بازار- الوداری می باشد.
توضیحات:
دوست گرامی، پیشاپیش از اعتماد شما سپاسگزاریم.
تمامی محصولات این فروشگاه بر اساس چارت مصوب دانشگاه پیام نور و دانشگاه آزاد اسلامی تدوین شده است.
هر سوالی در مورد فایل یا خرید دارید می توانید با ما در تلگرام یا بله در میان بگذارید.
1- هر فایلی که نیاز دارید را به سبد خرید اضافه کنید.
2- مبلغ خرید را به صورت آنلاین پرداخت کنید.
3- اگر از فیلترشکن استفاده می کنید، آن را در هنگام پرداخت آنلاین موقتا خاموش کنید.
4- بلافاصله بعد از پرداخت وجه، لینک دانلود فایل به نمایش در خواهد آمد.
5- اگر در هنگام خرید، ایمیل خود را به صورت صحیح وارد نمایید، فایل خریداری شده به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد.
6- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید.
دودمان بوک | مرجع پاورپوینت و پی دی اف دانشگاهی
از خدمات شما به حوزه دانشجویی و به خصوص رشته مدیریت دولتی بابت تولید پاورپوینت و فایل Word کتاب ها سپاسگزارم.